CUSTOMER SATISFACTION SURVEY 2025 / TINJAUAN KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN 2025
Assalamualaikum and Greetings.
Sir/Madam,
As part of our continuous efforts to improve the quality of MDA's services, we would greatly appreciate it if you could spare a few moments to complete the 2025 Customer Satisfaction Survey via the following link:
https://forms.gle/
The Medical Device Authority (MDA) is constantly striving to enhance the quality of services provided to all our stakeholders. Therefore, we invite you to provide your feedback by completing the Customer Satisfaction Survey. Please rest assured that MDA will not disclose any of your personal information to any third party. The survey will close on 10 July 2025.
All feedback received will be used to further improve the quality of our services in the future. The survey is expected to take less than 5 minutes to complete.
Your cooperation and support are greatly appreciated, and we thank you in advance.
Thank you.
------------------------------
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.
Tuan/Puan,
Bagi tujuan penambahbaikan berterusan terhadap mutu perkhidmatan MDA, kami amat menghargai sekiranya pihak Tuan/Puan dapat meluangkan sedikit masa untuk mengisi Borang Kaji Selidik Kepuasan Pelanggan 2025 yang disediakan melalui pautan berikut:
https://forms.gle/
Pihak Berkuasa Peranti Perubatan sentiasa berusaha meningkatkan kualiti pekhidmatan kepada setiap pelanggan yang berurusan dengan pihak kami. Oleh itu, pihak MDA ingin menjemput anda untuk memberi maklum balas dengan melengkapkan Borang Kaji Selidik Kepuasan Pelanggan yang disediakan. MDA tidak akan menyebarkan sebarang maklumat peribadi anda kepada mana-mana pihak. Kajian ini akan ditutup pada 10 Julai 2025.
Segala maklum balas yang diberikan akan digunakan untuk mempertingkatkan lagi kualiti perkhidmatan kami pada masa akan datang. Kajian ini dijangka hanya mengambil masa kurang daripada 5 minit untuk diselesaikan.
Kerjasama dan sokongan Tuan/Puan amat kami hargai dan dahului dengan ucapan terima kasih.
Sekian, terima kasih.
Disediakan oleh : Bahagian Komunikasi Korporat
Dimuatnaik oleh : Bahagian Komunikasi Korporat
Dimuatnaik pada : 19 Jun 2025